arrMY staRRs x Anonymo Esports – dosięgnij gwiazd!
6 kwietnia, 2022DRUGI SEZON VALORANT W ARRMY! – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
5 lipca, 2022
W serwisie arrmY pojawiło się wiele udogodnień, o których nie zawsze byliście informowani. Zmienia się to właśnie dziś! Znamy kilka (kilkanaście? kilkadziesiąt?) osób, którzy uwielbiają czytać patchnote’y i wiedzieć wszystko. Wszystkie nowości wprowadzane na stronę, związane ze zmianami lub poprawkami w funkcjonowaniu serwisu, będą odpowiednio komunikowane. Sprawdźmy zatem, co przyniósł nam Patch 2.1.2B!
- Naprawiono błąd powodujący psucie poczekalni w fazie wyboru map.
“Ta sama mapa nie pojawi się już dwa razy w poczekalni meczu (chociaż znamy ludzi, którzy graliby tylko mirage).“
- Poprawiono algorytm w lidze MASTERS.
“Od teraz pula e$, którą możecie zdobyć, jest stała i niezmienna!“
- Dodano możliwość ofertowania terminów od razu po wylosowaniu kolejek.
“Nie musicie już czekać – od teraz możecie szybciej umawiać się z rywalami na mecz!“
- Dodano na czacie meczowym informację, na jakiej podstawie została wybrana data meczu.
“Zero niedomówień. Wszystko przedstawione jasno i klarownie. Od teraz będziecie wiedzieć, czy została wybrana domyślna data, wylosowana czy uzgodniona przez obie ekipy.“
- Dodano nowy rodzaj powiadomienia. Jest to komunikat o zbliżającym się meczu (ready check). Dopóki trwa faza ready check, nie można zamknąć powiadomienia.
“Wymówki kapitanów drużyn typu “nie widziałem powiadomienia” nie będą już miały racji bytu!”
- Dodano notyfikację “przejdź do poczekalni i umów termin”. Pojawi się ona, gdy w ciągu 4-5 godzin dojdzie do zakończenia ofertowanie terminu, a data nie jest umówiona.
“Kolejne ułatwienie, dla kapitanów zespołów. Widzicie, jak o was dbamy?“
- Dodano system ticketów indywidualnych – zawodnicy oraz casterzy mają dostęp do czatu “help”, gdzie mogą wezwać admina i opisać swój problem.
“Uwielbiamy mieć z wami kontakt. Jeśli piszecie do nas tylko wtedy gdy potrzebujecie pomocy, to i tak się bardzo cieszymy!“
- Usprawniono połączenie arrMY z ebotem.
“We wszystkich rozgrywkach w CS:GO zdarzają się opóźnienia. Mamy nadzieję, że teraz będzie ich jeszcze mniej!“