ZARABIAJ JAKO TRENER! – CERTYFIKAT DLA TRENERA
8 października, 2021
Nie ważne w jaki sposób, ale wygrany mecz to wygrany mecz – Ignacy “Skarka” Skrażyński, zawodnik Husarion TM
22 października, 2021

Intensywne prace nad rozwojem arrMY trwają cały czas. Dziś w wasze ręce oddajemy nie tylko udogodnienia, ale również nagrody dla najbardziej wyróżniających się graczy. Sprawdźcie, co nasi niesamowici programiści dla was przygotowali!

Karty zawodników

  • Gracze za swoje tygodniowe osiągnięcia będą otrzymywać specjalne skórki do kart w serwisie arrMY. Karty obowiązywać będą przez tydzień – przyznawane będą w poniedziałek o 00:01 i trwać będą do niedzieli 23:59. Warunkiem otrzymania wyróżnienia jest rozegranie minimum 3 meczów i 50 rund.

Będą one przyznawane w sposób automatyczny (wg. statystyk) oraz ręcznie za osiągnięcia z poprzedniego tygodnia.

Oto karty przyznawane automatycznie:

YOUNGSTAR – młody, utalentowany gracz, którego system wybiera spośród najlepszych graczy w wieku od 13 do 18 pod kątem statystyk KDR.

GRACZ TYGODNIA – dla gracza, który posiada najlepsze statystyki KDR z całego poprzedniego tygodnia.

DRUŻYNA TYGODNIA – dostają ją 5. najlepszych graczy pod względem statystyk KDR na swoich pozycjach w poprzednim tygodniu (najlepszy 1 X IGL, 1 X SNIPER, 3 X RIFFLER).

CLUTCH MASTER – dla gracza, który posiada najlepsze statystyki clutchów w ciągu całego tygodnia.

AIM FROM ARRMY – dla gracza, który posiada najlepsze statystyki headshotów.

GRENADE UTILITY – dla gracza, który posiada najlepsze statystyki rzucanych granatów.

AWP KILLER – dla gracza, który posiada najlepsze statystyki strzałów z AWP.

Oto karty przyznawane ręcznie:

MVP SPOŁECZNOŚCI – wybiera społeczność w głosowaniu reakcjami na Facebooku.

RICH BOY – dla gracza, który zarobił najwięcej e$.

Drużyny menedżerskie

  • Od teraz właściciele drużyn będą otrzymywać powiadomienie o zmianach w lidze oraz informacje na temat propozycji terminów spotkań.
  • Zawodnik, który posiada poziom, otrzymał możliwość ustawienia domyślnej wartości kontraktu według poziomu. Gracz może ustawić najmniejszą wartość kontraktu biorąc pod uwagę aktualny poziom, a największa z poziomu 10.0.
  • Na kartach zawodników znajdują się kwoty kontraktu managerskiego oraz informacja graficzna, czy właściciel posiada wystarczająco środków na zaproszenie zawodnika.
  • Właściciel drużyny otrzyma informacje na temat zmiany kosztów kontraktów w momencie zapraszania do zawodnika lub drużyny menedżerskiej.
  • Właściciel drużyny otrzymał możliwość oferowania terminu spotkania swojej drużyny (dotyczy to również drużyny akademii).

Drużyny

  • Dodano możliwość decydowania większością składu podstawowego o zmianie kapitana drużyny. Administracja ma możliwość przerwania głosowania.
  • Dodano możliwość zapraszania trenerów do różnego typu drużyn. Jeden trener może być coachem tylko jeden drużyny danego typu np. managerskiej.
  • Trenerzy otrzymali możliwość szukania drużyny.
  • Dodano filtr pokazujący trenerów, którzy szukają drużyny.
  • Od teraz w profilu drużyny będzie pojawiać się informacja o wygranej drużyny w “meczach zakończonych”.

Inne

  • Zlikwidowano zakładkę “turnieje solo”. Rozgrywki dla graczy solo przeniesiono do zakładki “turnieje”.
  • Dodano przycisk umożliwiający sprawdzenie stanu konta na stronie głównej.
  • Gdy zmienia się data startowa turnieju/ligi do użytkowników zostanie wysłana notyfikacja o zmianie daty.
  • Od teraz, w profilu zawodnika będzie pojawiać się informacja o wygranej zawodnika w “meczach zakończonych”.