O krok od triumfu – podsumowanie turnieju #ARRMY 2.0

Zbliżamy się do końca turnieju – podsumowanie #ARRMY 2.0
1 grudnia, 2020
Finał drabinki przegranych – podsumowanie turnieju #ARRMY 2.0
5 grudnia, 2020

Czasem wystarczy mały krok, by osiągnąć sukces. Czasem nie jesteśmy w stanie go wykonać – kto pokonał własne granice i powalczy o pierwsze miejsce w turnieju #ARRMY 2.0? Przekonajcie się sami!

Faza turniejowa Day#7

Finał drabinki wygranych z pewnością budził wiele emocji. Siódemka jest naprawdę szczęśliwą liczbą, bo przegrany tego spotkania nie wypadał z turnieju, a jedynie spadał do drabinki przegranych. Spotkanie pomiędzy whatever (destroj, BiednY, Treizerro, ukash, Brain), a AntyDPM (TicQ, blacktear5, Jakras, sNx, Futrzak) rozpoczęło się na mapie de_train. Już na samym początku ekipa Biednego wypracowała sobie przewagę, wygrywając po stronie CT 6 rund z rzędu. Później nastąpiły jedynie małe potknięcia, bo pierwsza połowa zakończyła się na korzyść whatever wynikiem 12:3. Od tego momentu zaczęło dziać się coś niespotykanego – AntyDPM zdobyło 6 punktów z rzędu po stronie broniącej. Przełamanie w szeregach drużyny destroja nastąpiło po jego indywidualnej akcji, w której obronił podłożony ładunek przed trzema rywalami. Radość jednak nie trwała długo, bo formacja TicQa nie poddała się i doprowadziła do wyniku 13:13. Później nastąpiła szybka wymiana rund pomiędzy zespołami, jednakże to AntyDPM było bliżej wygrania mapy. To oni jako pierwsi zdobyli piętnasty punkt. Whatever postanowiło zaryzykować i szturmem weszli na bombsite A, doprowadzając do dogrywki. Ostatecznie to właśnie formacja Braina wygrała mapę wynikiem 19:17.

Kolejną mapą podczas tego spotkania był de_overpass. Plansza została wybrana przez ekipę whatever, ale zdecydowanie nie poszła po ich myśli. Tę część spotkania można określić jednym słowem: dominacja. AntyDPM oddało rywalowi jedynie 4 rundy w trakcie całej mapy, a ekipa Treizerro była bezradna w obronie. Futrzak poczuł krew i był najbardziej wyróżniającym się graczem w zespole AntyDPM. Zdobył on 24 eliminacje, a umiejętności snajperskie Braina niestety zawiodły. Na 19 śmierci zdobył on jedynie 7 eliminacji.

Whatever puściło w niepamięć nieudany występ na overpassie i rozpoczęło szaleć na de_mirage. Początek był dobry, gdyż gracze tej formacji prowadzili wynikiem 6:1. W formacji AntyDPM ponownie nastąpiło przełamanie i pozostałe rundy wpadły na ich konto. Kolejny raz zawiodła obrona whatever, gdyż pomimo wygranej rundy pistoletowej i rundy ekonomicznej rywala, kolejna runda wpadła na konto AntyDPM. W dalszej części spotkania ekipa ukasha zdobyła tylko dwie rundy i nie zdołała powstrzymać rozpędzonych Ticqa i Blacka, którzy zdobyli po 23 eliminacje dla swojego zespołu. De_mirage skończyło się wynikiem 16:10, a ekipa whatever spadła do drabinki przegranych.

Tego samego dnia swoje spotkanie rozgrywały drużyny patrol wiedźma (d9zz, BayteL, czonrad, Emol, kateq.) oraz ty no nie wiem (Desi, eYs, xitee,Fylli, Xydoo). Xydoo robił co w swojej mocy, by mapa zakończyła się na korzyść jego drużyny. Zdobył on 29 eliminacji, jednakże było to za mało, by de_train zakończył się pomyślnie dla ty no nie wiem. Formacja patrol wiedźma zdobyła mniej eliminacji, niż drużyna przeciwna, ale i tak zakończyła mapę wynikiem 16:14. Mogła zatem odetchnąć z ulgą. Nie posiadamy informacji odnośnie przebiegu drugiej mapy, którą był de_nuke. Zakończyła się ona wynikiem 16:12 dla formacji patrol wiedźma. Szczęśliwa siódemka nie zadziałała w przypadku ty no nie wiem i zostali oni wyeliminowani z turnieju #ARRMY 2.0.

Faza turniejowa Day#8

Kolejny dzień turniejowy był sporym zaskoczeniem. Drużyna patrol wiedźma (d9zz, BayteL, czonrad, Emol, kateq.) według statystyk na stronie arrmy.pl wyglądała lepiej niż ekipa encepence (TypowY, Distu, Arioszek, [email protected], noise), dlatego wynik całego spotkania może nieco dziwić. Rozpoczęło się ono na mapie de_train, gdzie mogliśmy zaobserwować naprawdę wyrównany pojedynek. Pierwsza połowa zakończyła się na korzyść drużyny Arioszka. Po stronie broniącej dla formacji patrol wiedźma rozpoczęły się schody. Zdobyli oni tylko jeden punkt, a sprawne ataki rywala siały spustoszenie w szeregach ekipy czonrada. Mapa de_train wpadła łupem encepence wynikiem 16:7. Oglądając początek drugiej mapy, którą było de_inferno mogliśmy spodziewać się walki o trzecią mapę. Drużyna patrol wiedźma weszła doskonale w spotkanie, zdobywając pięć rund z rzędu. Przełom nastąpił, gdy noise wygrał w sytuacji 1vs1. Encepence ewidentni poczuło wiatr w żaglach, gdyż do końca tej połowy spotkania, oddało swojemu rywalowi tylko jeden punkt. Ten jeden punkt, był również ostatnim punktem, który ekipa patrol wiedźma zdobyła w tym spotkaniu. W rundzie, gdzie mogło nastąpić przełamanie, (Encepence nie miało funduszy) Emol nie zdołał utrzymać bombsite’u po podłożeniu “paki”. Wydawać by się mogło, że po przegraniu tej rundy, ekipa BayteLa się poddała. Gracze pickowali rywali sami, próbując zdobyć eliminacje, ale obrona była zbyt solidna. Encepence wygrało mapę wynikiem 16:6 i wyeliminowało formację patrol wiedźma z turnieju.